مزایای درب و پنجره رنگی UPVC

مزایای درب و پنجره رنگی UPVC

مزایای درب و پنجره رنگی UPVC

مزایای درب و پنجره  UPVC
در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم ، بیش از پیش لازم است که در مورد منابع سیاره خود مسئولیت پذیرتر و مراقب باشیم. پایداری و بهره وری انرژی از مهم ترین عواملی هستند که زمانی که نیاز به نوسازی خانه خود داریم و می خواهیم محیط را حفظ کنیم باید مد نظر قرار گیرند و در همان زمان مقداری پول هم صرفه جویی می کنیم.
درب و پنجره های UPVC تمام مزایای پنجره  UPVC را به شما ارائه می دهد و لمس سلیقه شخصی و یکنواختی را به خانه شما اضافه می کند!

عایق مناسب
در حقیقت عایق بندی یکی از اصلی ترین مزایای پنجره های  UPVC است. ثابت شده است که  UPVC عملکرد عایق حرارتی بهتری را ایجاد می کند واجازه نمی دهد سرما وارد خانه شما شود و از بین رفتن گرما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بدون میعان

پنجره UPVC با داشتن تماس عایق گرم و سرد در داخل / خارج از خانه شما باعث ایجاد مشکلات چگالشی نمی شود و این به لطف ویژگیهای عایق بندی شده  UPVC است.

کاهش نویز
ترکیب پنجره های دو جداره و قاب UPVC باعث کاهش ۷۰٪ آلودگی صوتی خواهد شد.

رنگ و شکل
فریم های UPVC  را می توان در همه رنگ ها تولید کرد. علاوه بر این ، UPVC در هنگام تزئینات وکار با فریم های غیر استاندارد به شدت سازگار هستند.

ضمانت

مواد مورد استفاده در UPVC  در برابر نور خورشید ، آب عایق هستند و در برابر لایه برداری و محو شدن بسیار مقاوم هستند و از نگهداری کمتری برخوردار هستند.

معایب پنجره  UPVC

  • زیبایی شناسی
    مضرات فریم های UPVC عمدتا مربوط به زیبایی شناسی است ، با توجه به اینکه پنجره UPVC نمی تواند خطوط باریک تر و ظاهر طبیعی پنجره های ساخته شده در مواد دیگر را ارائه دهد.
  • ساختار
    برخی درب و پنجره های  UPVC به اندازه آلومینیوم یا چوب چندان قوی نیستند ، به همین دلیل باعث پارگی قاب می شود و به دلیل ساختار وزنی سبک ، تمایل به ریختن دارند.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید