پنجره ها و درب های UPVC رنگی

پنجره ها و درب های UPVC رنگی

پنجره ها و درب های UPVC رنگی

بیش از ۳۰ سال است که برای ساخت قاب های پنجره ای و درهای دو جداره از UPVC استفاده می شود ، آنچه امروزه پنجره های UPVC را جذاب تر می کند ، امکان خرید پنجره های رنگی UPVC است.  اگر تصمیم گرفته اید خانه خود را بازسازی کنید و پنجره هایتان را تغییر دهید ، قبل از انتخاب خود حتما مطالب زیر را مد نظر قرار دهید :

یکی از پرکاربردترین نوع پنجره ها ،پنجره های UPVC است.فریم های رنگی  UPVC بیانگر روند رو به رشد این صنعت در بازار هستند.

UPVC به چه معنی است؟

UPVC مخفف پلی وینیل کلرید Unplasticised ، ماده کم مصرفی است که معمولاً در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. عدم وجود پلاستیک در UPVC سازه های آن را سفت تر ، با دوام تر، مقاوم تر و قابل بازیافت می کند. با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های رنگی UPVC ، شما نه تنها با سفارشی کردن پنجرهایتان ، خانه خود را با ظاهری منحصر به فرد سازگاری می دهید ، بلکه از مزایایی نظیرعایق سازی ، عدم چگالش ، کاهش سر و صدا ، زیبایی شناسی بهتر و نگهداری ساده تر نیز بهره مند میگردید.

پنجره های UPVC می تواند در طیف رنگ های مختلف ارائه گردد. پنجره های UPVC با رنگ خاکستری احساس مینیمالیستی را به خانه اضافه می کند ، در حالی که پنجره های قهوه ای می توانند گرما را به آن اضافه کنند.

پنجره UPVC رنگی چگونه ساخته می شود؟

یکی از تکنیک های متداول در صنعت UPVC ، استفاده از روکش برای پروفیل های پنجره است و پس از اکسترود کردن آنها ، مراحل استاندارد ساخت پنجره UPVC دنبال می شود. روش دیگر این است که قبل یا بعد از ساخت پنجره UPVC ،از مکمل رنگی استفاده کنید. امروزه شرکت های فعال در این صنعت این فرصت را دارند که نه تنها در بین رنگ های مختلف پنجره UPVC ، بلکه در ترکیب دو سایه متفاوت برای قسمتهای داخل و خارج از همان قاب پنجره استفاده کنند.

قیمت پنجره UPVC رنگی  بسته به عواملی همچون فرآیند تولید ،هزینه مواد اولیه ، نوع لمینیت و روکش و … متفاوت است . نگهداری از پنجره ها و درهای UPVC  در دراز مدت به طور قابل توجهی کاهش می یابد. در مقایسه با انواع پنجره ، UPVC با توجه به اندازه ، شکل و مشخصات پنجره به صرفه تر می باشد .

عناصر مهمی هستند که در انتخاب پنجره های رنگی UPVC باید در نظر داشته باشید مانند لعاب رنگ های انتخاب شده و تکنیک های خاصی که برای پوشش یا لمینیت پنجره UPVC استفاده می شود.

در تعیین قیمت پنجره های UPVC همانطور که مشخص است پنجره های بزرگتر از پنجره های کوچکتر گران تر هستند، همچنین اشکال استاندارد ارزانتر از اشکال غیر استاندارد یا خاص است (به عنوان مثال ، بیضی ، قوسی و غیره) ؛ دسته و انواع یراق آلات ، دریچه های هوا ، آستانه پنجره ها نیز روی قیمت تأثیر می گذارند. تولید کنندگان پنجره UPVC با معرفی فریم های رنگی پروسه تولید متفاوتی را تجربه می کنند و به همین دلیل قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

 

nowintech

چه رنگ هایی برای پنجره UPVC موجود است؟

پنجره های UPVC در ترکیب های رنگی مختلف موجود هستند و هر شرکت پالت رنگی گسترده ای برای انتخاب رنگ مناسب دارد که به صاحبان خانه این فرصت را می دهند که ظاهر خانه های خود را از بین نمای چوب طبیعی و سایر رنگ های مختلف سفارشی کنند. بنابراین ،شما می توانید با انتخاب پنجره مناسب سبک خانه خود را با سلیقه خود مطابقت دهید و آن را کاملاً بی نظیر کنید! پنجره های UPVC رنگی زیبایی بیشتری را به خانه شما منتقل می کنند.

محبوب ترین رنگ ها کدام هستند؟
بی نهایت از ترکیب های رنگی  در بازارارائه می شود ، اما برخی از رنگ ها یک روند واقعی را در بین صاحبان خانه نشان می دهند ، که اغلب سایه های مختلفی را انتخاب می کنند:
• خاکستری
• مشکی
• قهوه ای
• کرم
پنجره های خاکستری  UPVCبرای تأکید خانه شما هستند ، پنجره  UPVCمشکی یک ویژگی مدرن را بیان می کند ، پنجره های قهوه ای  UPVC ظرافت و گرما را به خانه شما می بخشد ، در حالی که پنجره های UPVC کرمی به راحتی با هر نوع نیاز مطابقت دارند. علاوه بر این ، رنگ های طرح چوبی به راحتی با خانه های سنتی و مدرن مطابقت دارند.

nowintech

مزایای پنجره رنگی UPVC
در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم ، بیش از پیش لازم است که در مورد منابع سیاره خود مسئولیت پذیرتر و مراقب باشیم. پایداری و بهره وری انرژی از مهم ترین عواملی هستند که زمانی که نیاز به نوسازی خانه خود داریم و می خواهیم محیط را حفظ کنیم باید مد نظر قرار گیرند و در همان زمان مقداری پول هم صرفه جویی می کنیم.
پنجره های رنگی UPVC تمام مزایای پنجره  UPVC را به شما ارائه می دهد و لمس سلیقه شخصی و یکنواختی را به خانه شما اضافه می کند!

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید